FAQ
Često postavljena pitanja
1. Općenita pitanja
Što su refurbished Apple uređaji?
Refurbished Apple uređaji su korišteni uređaji koji su temeljito testirani, popravljeni (ako je potrebno) i vraćeni u potpuno funkcionalno stanje. Svi naši uređaji prolaze strogu kontrolu kvalitete kako bi izgledali i radili kao novi.
Koje su prednosti refurbished uređaja u odnosu na nove?
Refurbished uređaji nude značajnu uštedu u odnosu na nove proizvode, a pritom pružaju visoku kvalitetu i pouzdanost. Osim toga, kupnjom refurbished uređaja doprinosite očuvanju okoliša smanjenjem elektroničkog otpada.
Jesu li refurbished uređaji originalni Apple proizvodi?
Da, svi naši uređaji su 100% originalni Apple proizvodi. Svaki uređaj je testiran i obnovljen kako bi zadovoljio visoke standarde kvalitete.
Koje vrste Apple proizvoda nudite u webshopu?
U našoj ponudi možete pronaći iPhone, iPad, MacBook, iMac, Apple Watch i raznu dodatnu opremu. Redovito ažuriramo ponudu kako bismo osigurali najbolje uređaje po povoljnim cijenama.
Kako mogu znati da su uređaji ispravni i testirani?
Svi naši uređaji prolaze detaljno testiranje i proces obnove. To uključuje dijagnostiku, zamjenu neispravnih dijelova, čišćenje i nadogradnje softvera. Također, svaki uređaj dolazi s 2 ili 3 godišnjim jamstvom za dodatnu sigurnost.
Dolazi li punjač uz uređaj?
Svi uređaji u našoj ponudi dolaze s odgovarajućim punjačem, tako da ih možete odmah koristiti bez dodatnih troškova.
2. Stanje i kvaliteta uređaja
Kako ocjenjujete stanje uređaja?
Naši uređaji se razvrstavaju u tri kategorije:
- Kao novo (A) – Bez vidljivih znakova korištenja. Gotovo je ne moguće uočiti razliku između ovog proizvoda i novog proizvoda. Ekran nema ogrebotina, a eventualna oštećenja na kućištu jedva su vidljiva.
- Vrlo dobro (B) – Minimalni tragovi korištenja, poput sitnih ogrebotina na kućištu.
- Dobro (C) – Vidljivi tragovi korištenja, ali uređaj je potpuno funkcionalan. Vidljivi znakovi korištenja na kućištu, moguće manje ogrebotine na ekranu te moguća udubljenja na rubovima uređaja.
Dolaze li uređaji s originalnim Apple dijelovima?
Da, svi uređaji koriste originalne Apple dijelove ili kvalitetne zamjenske dijelove certificirane za kompatibilnost i performanse.
Jesu li uređaji tvornički resetirani i očišćeni?
Da, svaki uređaj je potpuno resetiran, očišćen i spreman za korištenje.
Jesu li baterije testirane i zamijenjene ako je potrebno?
Da, svi uređaji dolaze s testiranim baterijama. Ako kapacitet baterije ne zadovoljava standarde, ona se zamjenjuje novom ili obnovljenom baterijom visoke kvalitete.
3. Garancija i povrati
Koliko traje garancija na uređaje?
Svi naši uređaji dolaze s 24 ili 36 mjeseci garancije, ovisno o dobavljaču.
Što pokriva garancija?
Garancija pokriva sve tehničke kvarove koji nisu nastali uslijed fizičkog oštećenja ili nepravilnog rukovanja uređajem. Oštećenja uzrokovana vodom, padom ili bilo kakva druga oštećenja prouzročena vašom krivnjom nisu pokrivena garancijom.
Mogu li vratiti uređaj ako nisam zadovoljan?
Da, nudimo jamstvo povrata novca ako niste zadovoljni kupnjom.
Koji je rok za povrat uređaja?
Imate pravo vratiti uređaj unutar 14 dana od dana isporuke.
Kako funkcionira proces povrata i tko snosi troškove povrata?
Nakon zaprimanja uređaja, utvrđujemo njegovo stanje kako bi provjerili da nema novo nastalih oštećenja. U slučaju novo nastalih oštećenja, procjenjuje se nastala šteta te se oduzima od cjelokupne cijene uređaja. Kontaktirajte nas putem e-maila ili telefona kako bismo Vam poslali upute za povrat. Troškove povrata snosi iBuy.
4. Plaćanje i dostava
Koje metode plaćanja prihvaćate?
Prihvaćamo plaćanje putem kreditnih i debitnih kartica, Apple Pay, Google Pay i bankovnog prijenosa.
Postoji li mogućnost plaćanja na rate?
Ne, nažalost nudimo samo mogućnost jednokratnog plaćanja.
Koliko traje dostava?
Nakon kupnje, proizvod na Vašu adresu stiže u roku od 2 do 3 radna dana. Za proizvode koji nisu na zalihi, rok trajanja dostave produžuje se na dodatnih 5 dana. Uređaj prolazi još jednu zadnju razinu provjere i testiranja s naše strane kako bi bili sigurni da dobivate potpuno ispravan, kvalitetan i funkcionalan uređaj.
Koji je trošak dostave?
Dostava je besplatna za sve narudžbe na području Hrvatske. Narudžbe izvan Hrvatske, naplaćuju se sukladno cjeniku DPD kurira.
Mogu li osobno preuzeti uređaj?
Da. Nakon plaćanja, uređaj je moguće preuzeti iz našeg ureda u Čakovcu uz predhodnu najavu. Kontaktirajte nas putem broja mobitela ili e-maila dostupnog na stranici Kontakt za više informacija.
5. Tehnička podrška i servis
Što ako imam problem s uređajem nakon kupnje?
Obratite se našem timu za podršku putem e-maila ili telefona kako bismo Vam pomogli riješiti problem.
Nudite li tehničku podršku nakon kupnje?
Da, nudimo besplatnu tehničku podršku unutar jamstvenog roka, a nakon toga nudimo plaćeni servis.
Što ako uređaj prestane raditi nakon isteka garancije?
Nudimo plaćene usluge servisa i popravaka čak i nakon isteka garancije.
6. Kontakt informacije
Kako vas mogu kontaktirati?
Možete nas kontaktirati putem:
- E-maila: podrska@ibuy.hr
- Telefona: +385 123 456 789
Koje je vaše radno vrijeme?
Radimo od ponedjeljka do petka, 08:00 - 16:00.
Imate li fizičku trgovinu ili showroom?
Trenutno poslujemo isključivo online kako bi smanjili troškove i osigurali najbolje cijene uređaje široj publici.
